WEDNESDAY

Allra sista terminen i gymnasiet har börjat, all fokus ligger på att äta ordentligt, jag är trött, försöker planera plugg, tränar och övar koreografi inför jobb. Det är mycket nu, fast samtidigt ändå inte. Jag försöker i alla fall få ihop livet nu såhär i all stress. Det känns som att planera är det enda sättet, men det är lättare att planera än att faktiskt ta tag i saker. Jaja nog om det. Nu ligger jag i sängen och ska ta mig en liten powernap hade jag tänkt. Lite senare ska jag åka och träna med William och sen ikväll ska vi hem till mig och bara mysa. Är så himla trött och den här veckan går otroligt långsamt, men imorgon har jag sovmorgon och sen är det i princip helg, så det är väl det som håller mig "vid liv" just nu haha. Och att jag får kramas med min favorit hela natten. Sen får vi inte glömma att nu är det endast 139 dagar kvar till studenten. Längtar ihjäl. Stay strong peeps, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0