2015-01-17

Äntligen helg, som jag har längtat! Har ju som sagt varit så otroligt trött den här veckan så igår när jag kom hem från skolan la jag mig i sängen direkt och bara vilade och kollade Girls. På kvällen blev det grillat kött till middag och sen åkte jag hem till William och sov där. Imorse skulle han upp och jobba så då åkte jag hem och käkade frukost och sen la jag mig i sängen igen haha, har lyssnat på Alex & Sigges podcast och kollat några avsnitt Girls. Nu ska jag åka och träffa mah babe Vendela en stund, hon är hemma från Barcelona över helgen så jag tänkte passa på att hänga lite med henne innan hon åker tillbaka. Har ju inte träffat henne sen hon flyttade i september så det ska bli väldigt kul. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-01-17 @ 15:27:42
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0