FEMTE FEBRUARI

Jag fick mig en ordentlig kick av denna helg och har insett hur mycket jag har saknat att träna precis hela tiden, mår ju så bra av det. Så den här veckan har jag äntligen haft tid att hitta tillbaka till det igen, inget godis och en massa träning. Blev en vilodag i måndags då jag hade ca fem blåsor under fötterna som gjorde extremt ont, men i tisdags drog dansen igång igen så då var jag där och köttade dancehall osv och träffade mina fina tjejjor. Igår var jag och William på gymmet och körde rygg och armar, och imorse offrade jag min sovmorgon för att köra 40 minuter cardio och lite mage innan skolan. Det var så värt, är sådär häligt slut i kroppen nu. Nu ska jag dricka en massa vatten och sen gosa ner mig i sängen, är ledig imorgon men är så himla trött så det blir nog att sova tidigt ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0