S H ' B A M

Hallå där, extremt länge sen jag uppdaterade här, har haft så mycket att göra att jag inte haft en sekund över. Har pluggat mer än någonsin och försökt bli klar med mitt gymnasiearbete, plus pluggat och övat koreografi inför utbildningen i göteborg som jag var på i helgen. Jag har ju fått jobb som gruppträningsinstruktör i SH'BAM och för att få vara instruktör och få licens så måste man gå Les Mills grundutbildning och bli godkänd. Det var en helg fylld av måånga timmar dans, nervositet, teori, glädje, plugg, mer dans och goa människor. Det var verkligen såå himla kul och alla i gruppen blev godkända. Åkte hem till stockholm igen på söndagskvällen lycklig och trött i precis hela kroppen. Nu är jag supertaggad på att börja jobba, verkligen mitt drömjobb det här! Träning och dans i ett. 

Kommentarer
Postat av: ebba

vart kan man se säsong två av girls? love din blogg

Svar: Jag kollade på swefilmer :D Åh tack, vad kul!
lovisakarolina.blogg.se

2015-02-08 @ 08:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0