S U N D A Y

Men hur härligt har vädret varit denna helg ens?! Jag och william bestämde redan igår att om det skulle bli varmt idag så skulle vi sitta ute på altanen och sola en stund, så efter att ha sovit ut ordentligt och degat i sängen halva dagen tog vi fram lite fika och satte oss ute i solen. Vi drack ur mina finfina glasburkar som jag fick i present av mamma och det kändes så himla somrigt bara! Lite senare åkte william hem men jag satt kvar i solen en stund till. Det grillades hemmagjorde hamburgare här hemma som vi sen också åt ute i solen och nu längtar jag helt otroligt mycket efter sommaren. Gud vad härligt det ska bli! Vi går mot varmare tider och det gör mig så himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0