mån. 20

Detta har varit en väldigt bra måndag. Började med foto imorse och sen på bildlektionen efter lunch skulle vi åka på någon utställning på kulturhuset så det var helt okej. Sen passade jag på att åka förbi jobbet och träna när jag ändå var i stan. Jag köttade ben, rumpa och mage och det var så skönt! Fick använda mitt nya träningslinne också som är toksnyggt! Den inbyggda sportbh:n var för liten så jag tog ut dom små inläggen och knöt bandet i nacken med en toffs, för annars ramlar dom ur haha. Men ni ser ju, det funkar ändå! Anyways. Har precis käkat middag och nu sitter jag och skriver på mitt tal till svenska nationella. William kommer hit om en stund och ska hjälpa mig, han är så fin. Så ja, det är vad som händer ikväll, plugg plugg plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0