BREAKFAST

Alltså wow vad veckorna går fort. Man blinkar en gång och så är det söndag igen haha. Well well. I fredags var det ju final på let's dance, vilket för oss i produktionen betyder efterfest! Jag hade så otroligt kul, vi är verkligen världens bästa gäng. På lördagen vaknade jag och william runt ett och jag var verkligen helt slut. Jobbade vid fyra och det var det jobbigaste passet någonsin, var så sliten haha, men det gick bra i alla fall. Sen åkte jag hem och kollade film och sov resten av kvällen. Idag har jag bara chillat ute i solen med en god frukost och bra musik och snart ska jag packa ihop lite saker och åka till william. Bra helg som vanligt! Är supertaggad inför veckan nu med mösspåtagning och allt, studenten är så nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0