aprilhimlen

Hej där. Mycket har hänt sen jag uppdaterade här sist. Jag har jobbat en massa, blivit klar med allt som har med gymnasiearbetet att göra, tränat en massa, haft studentskiva, köpt en massa fina kläder, njutit av det fina vårvädret som kikade fram en stund, varit på landet och myst med min favorit. Nu börjar påsklovet och jag inleder det med att bli sjuk, hur fantastiskt? Jag har mått otroligt dåligt dom senaste dagarna men det har inte varit så hemskt ändå för världens bästa William har varit här sen i torsdags kväll och tagit hand om mig. Vi har kollat på dexter och film, ätit glass, godis och chips och bara myst i soffan. Så det har varit ganska fint ändå. Hoppas på att bli frisk så snart som möjligt, vill ju träna och jobba och njuta av lovet ordentligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0